logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۵۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فردا؛

"خدای کشتار" در یکشنبه های تئاتر زنجان اکران می شود

"خدای-کشتار"-در-یکشنبه-های-تئاتر-زنجان-اکران-می-شود

رئیس انجمن نمایش زنجان گفت: جلسه سیزدهم برنامه یکشنبه‌های تئاتر زنجان، به پخش فیلم اجرای نمایش "خدای کشتار" اختصاص یافت.

"حسین نجفی" در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اعلام این خبر اظهار داشت: فیلم اجرای نمایش "خدای کشتار" فردا هشتم بهمن‌ماه ساعت ١٨ در پلاتوی شماره یک فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان اکران می‌شود.

وی نویسنده این نمایش را "یاسمینا رضا" عنوان کرده و ادامه داد: ترجمه و کارگردانی این اثر بر عهده علیرضا کوشک جلالی است.

رئیس انجمن نمایش زنجان در معرفی بازیگران این نمایش اظهار داشت: سیما تیرانداز، لادن مستوفی ، اشکان خطیبی و رضا مولایی در این تئاتر ایفای نقش کرده‌اند.

بر اساس اعلام انجمن، حضور برای تماشای عموم در این برنامه آزاد و رایگان است و هنرمندان تئاتر و علاقه‌مندان می‌توانند در این جلسه حضور یابند.

برنامه این هفته پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با اکران پنج فیلم کوتاه همراه است.

لیلا بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با معرفی این فیلم‌ها گفت: فیلم‌های کوتاه "سه در سه" به کارگردانی نونو روخا، "گیلاس‌هایی که کمپوت شدند" به کارگردانی محمد شیروانی و "مرد کاغذی" به کارگردانی جان کارز در روز یکشنبه، هشتم بهمن‌ماه نمایش داده می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین فیلم‌های "پیله" به کارگردانی نوری بیلگه جیلان و"سیمین سینماست" به کارگردانی برادران ارک برای علاقه‌مندان در انجمن سینما جوان زنجان اکران می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی پاتوق فیلم کوتاه در روزهای یکشنبه هر هفته، هدف از برگزاری پاتوق فیلم کوتاه را استفاده اعضای انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان از تجربه فیلم‌سازان موفق ایران و جهان عنوان کرده و ادامه داد: این برنامه هر هفته ساعت ٤ و نیم عصر در دفتر انجمن واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر